Tips: mijn online shoptips

28-09-2013 18:18

 

Als er iets is wat ik vaak doe is het online shopping. Het is namelijk zo makkelijk, maar alleen vanwege de verzendkosten koop ik niet alles online. Als winkels in mijn eigen stad zijn ga ik daar vaak gewoon heen. Maar ik zal in dit artikel mijn top 5 favoriete online webshops. Volgende week probeer ik de andere 5 erop te zetten omdat het anders een veel te lang artikel word.

 

 

Kleding online shoppen wordt vaak als moeilijk ervaren, omdat je nooit weet of het je staat of hoe het valt. Daarbij is het soms ook lastig om een maat te kiezen. Ik ben echter geprezen met een vrij makkelijk lichaam, waardoor bijna alles goed valt en ik mijn maat vrijwel altijd goed heb. Mocht je hier iets meer moeite mee hebben, dan raad ik je aan om áltijd de maattabel op de webshops te checken. Hier staan vaak afmetingen bij, waardoor je makkelijk je maat uit kunt rekenen. Daarnaast kan je ook bijna altijd dingen terugsturen. Dit is het kleine risico wat je neemt als je online shopt, als je weet dat je heel erg moeilijk bent met kleding, dan kan je misschien toch beter naar de winkel. 

 

1: www.boohoo.com

Dit is een van mijn favoriete webshops. Ik koop hier vooral onesies, voor de gene die niet weten wat dat zijn kijk hieronder op het plaatje. Deze webshop heeft geen gewone winkel in Nederland jammer genoeg! Gelukkig hebben ze een webshop waar vanaf 25 euro je zelfs gratis verzending krijgt. Zeker een aanrader dus!

 

 

2: www.forever21.com

Ach... heeft dit nog uitleg nodig? Ik ben een onzettende fan van forever 21, het zit bij mij eigenlijk altijd wel goed! Ze hebben mooie trendy kleding dat helemaal mijn smaak is. En om niet te vergeten de prijs, forever 21 is vind ik niet duur voor de kwaliteit!

 

 

3: www.asos.com

Bij Asos liggen de prijzen over het algemeen wat hoger, maar voor accessoires moet je hier wel zeker zijn (voor kleding ook, maar dat vind ik meestal iets te duur). Hele fashionable dingen en leuke merken die je in andere winkels soms wat minder snel tegenkomt.

 

4: www.lush.nl

Lush is een van mijn favoriete voor verzorgings producten. Ook dit merk kennen veel mensen al maar toch even een kleine uitleg. Lush is niet heel goedkoop, maar ik vind de hand en bodylotions zo lekker. Ik ben vooral gek op 'dream cream' en 'lemony flutter'. Ohh wat ruiken deze lekker en ik kan er veel langer mee doen dan met een nivea of dove bodylotion of handcreme.

 

5: www.ebay.com

Ik bestel heel regelmatig op eBay en ik doe het nog altijd met plezier. Mensen zijn vaak erg bezorgd. Is het wel betrouwbaar? Komen je artikelen wel echt aan? Hoe vind ik de beste prijs? Ik heb maar een paar simpele adviezen en verder zal je zelf echt goed moeten zoeken. eBay is nou eenmaal een explosie aan spullen.

Als je je zorgen maakt over of de verkoper wel vertrouwbaar is, kun je altijd opzoeken wat zijn of haar score is. Iedere verkoper op eBay heeft een procentenaantal en wanneer dat boven de negentig is, zit het eigenlijk altijd wel goed. Daarbij is het zo dat verkopers heel erg gesteld zijn op hun scores en er dus alles aan zullen doen om je tevreden te stellen. Wanneer iets kapot aankomt, laat het weten en negen van de tien verkopers zullen het geld terugstorten.

Ik vind het zelf altijd het handigs om de artikelen op 'lowest first' te zetten. Zo krijg je altijd de laagste prijs! 

Reacties