How to: shii_overlays

06-09-2013 18:47

Ik krijg de laatste tijd heel veel vragen over hoe ik teksten en/of plaatjes op mijn foto's doe. Met welke app? Hoe doe je dat dan? Tot een tijdje geleden vroeg ik me ook altijd af hoe mensen zulke leuke plaatjes en/of teksten bij hun foto's konden plaatsen. Ik kwam hier een tijdje geleden achter en zal laten zien hoe shii_overlays werkt.

 

Hoe begin je?

 

Om te beginnen moet je de app picsart downloaden op je iPhone of Samsung. Maar voor dat je kan beginnen moet je shii_overlays downloaden op je mobiel. Deze kan je via instagram downloaden. Zoek bij hashtags (#) #shii_overlays en je vind er een heleboel. Heb je geen instagram dan kan je ook op google shii_overlays opzoeken en kan je ze ook vinden. Maak een screenshot of download deze in je filmrol of galarij en je kunt aan de slag.

 

Hoe werkt de app?

 

Hieronder op het eerste plaatje zie je het beginscherm van picsart, druk op foto en download de foto waar je de overlay op wil hebben. Zoals je op plaatje drie ziet ga je naar add en druk je op de button add photo. Je download de overlay op je foto en snijd vervolgens bij in de goede maat. Rechts onderin staat een button met normal zoals je ziet op plaatje 6 en druk hierop en verander deze button naar het woordje screen. Sla je foto op en you are ready!

Hieronder nog een plaatje van een mooie tekst en misschien een leuk idee. Laat een reactie achter bij de comments en succes!

Reacties